حمله نخاله با نیسان به صورت شبانه روزی

حمله نخاله با نیسان به صورت شبانه روزی

انحراف زباله های ساختمانی از محل دفن زباله، امروزه یک تصمیم سیاسی دارد که در دوره های تاریخی اخیر بی رقیب است. در واقع، در چند سال گذشته مجموعه‌ای از قوانین، سیاست‌ها، استراتژی‌ها و اسناد راهنمایی جهانی، اروپایی و ملی مرتبط با زباله‌ها برای مدیریت مؤثر زباله‌های ساختمانی و افزایش نرخ بازیافت در تمام بخش‌های ساخت‌وساز مشاهده شد. به طور مشابه، مشکلات نخاله های ساختمانی باعث افزایش تلاش های تحقیقاتی برای توسعه روش ها و ابزارهای کنترل و مدیریت زباله شد.ما از طریق حمله نخاله با نیسان به صورت شبانه روزی میتوانیم نگرانی های شمارو در مورد نخاله های ساختمانی کاهش دهیم.

نخاله ساختمانی
ضایعات ساختمانی

نخاله ساختمانی

زباله و نخاله های ساخت و ساز و تخریب ساختمانی به عنوان زباله های تولید شده توسط کلیه فعالیت های انجام شده در طول ساخت و ساز، نگهداری، تخریب، و تخریب هر نوع ساختمان و کار عمرانی، یا در طول بلایای طبیعی تعریف می شود در اصطلاح مدیریت زیست محیطی، اصطلاح “سایت” یک ترتیب موقت است، یعنی شرکتی که کارهای ساختمانی را انجام می دهد، ساختمان را در سایت های مختلف تنها در طول مدت زمان مشخص کار تولید می کند.

 

درباره نخاله های ساختمانی

با توسعه سریع صنعت ساخت‌وساز و سرعت شهرنشینی، تعداد زیادی از ساختمان‌های قدیمی در مناطق شهری تخریب می‌شوند و در نتیجه مقادیر بسیار قابل توجهی زباله به وجود می‌آیند. به طور خاص، تخریب ساختمان‌های 1 مترمربعی منجر به 0.5-1.0 مترمکعب نخاله ساختمانل می‌شود و هر 10 هزار متر مربع فرآیند ساخت و ساز 500 تا 600 تن زباله تولید می‌کند . میانگین تولید سالانه زباله های در چین تقریباً 2.36 میلیارد تن در طول دوره 2003 تا 2013 بود. نخاله های  ساختمانی عمدتاً از فلز، بتن، ملات، آجر، چوب و پلاستیک تشکیل شده است.

از نظر تئوری، در مقایسه با انواع دیگر زباله‌های شهری، زباله‌های دارای پتانسیل بالایی برای بازیافت و ارزش اقتصادی هستند، که 80 درصد آن ممکن است مورد استفاده مجدد قرار گیرد.و بقیه انها را با وسایل حمل نقل نیسان کمپرسی و … میتوان به مکان دفن زباله ارسال کرد.برای اطلاعات بیشتر در این مورد لطفا به مطلب نخاله ساختمانی مراجعه بفرمایید.

زباله های ساختمانی
حمل نخاله ساختمانی با نیسان

انواع ضایعات ساختمانی

ضایعات ساختمانی و تخریب شامل سرباره، ملات، چوب، فولاد، بتن، گچ، آجر و کاشی، آسفالت و فلز است که برای دستیابی به بازیافت فلز قابل تفکیک و خرد کردن است. آجر، کاشی، بتن و سنگ را می توان به سنگدانه های شن و ماسه، ملات یا مصالح ساختمانی تبدیل کرد. و مواد قابل احتراق مانند ضایعات چوب، پلاستیک و پارچه چرمی را می توان به سوخت جایگزین تبدیل کرد.

روش های بازیافت نخاله های ساختمانی

  • پذیرش، توزین و بازرسی بصری؛
  • پیش انتخاب دستی (برای جریان های جدا نشده)
  • غربالگری مواد بزرگ؛
  • جداسازی مغناطیسی؛
  • جداسازی دستی پلاستیک، چوب و دیگر جریان‌های زباله، در صورت نیاز؛
  • خرد کردن؛
  • غربالگری و خرد کردن ثانویه، که بسته به ترکیب محصول هدف اعمال می شود
بازیافت نخاله ساختمانی
روش های بازیافت نخاله ساختمانی

 حمل ضایعات ساختمانی با نیسان

زباله هایی که با وسیله نقلیه نیسان کمپرسی حمل می شوند، باید به گونه ای حمل شوند که از ریختن، نشت یا فرار زباله جلوگیری شود.

زباله ها باید در طول حمل و نقل پوشیده شوند، مگر اینکه زباله ها فقط از لاستیک های ضایعاتی یا ضایعات فلزی تشکیل شده باشند

وسیله نقلیه نیسان مورد استفاده برای حمل زباله باید به گونه ای ساخته و نگهداری شود که از ریختن، نشت یا فرار زباله از وسیله نقلیه موتوری یا تریلر جلوگیری شود.

درباره ما

شرکت ما با کادر مجرب و با تجربه با استفاده از وسیله های حمل و نقل به روز از جمله نیسان کمپرسی آماده خدمت گذاری به پیمانکاران محترم است ما در اسرع وقت و در کمترین زمان به صورت شبانه روزی در خدمت شما هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید Call Now Button۰۹۱۹۴۳۷۳۰۱۸ جامی